Specjalista ds. rekrutacji i rozwoju pracowników zdalnych

Jesteśmy wiodącym organizatorem praktycznych szkoleń dedykowanych przedstawicielom urzędów administracji publicznej oraz liderem w zakresie nowoczesnych form szkoleniowych dla sektora publicznego.

Specjalista ds. rekrutacji i rozwoju pracowników zdalnych
Miejsce pracy: Lublin

Pcc Poland to rodzinna firma, która od samego początku, mimo nieustannego rozwoju, cały czas opiera się na wartościach takich jak m.in. uczciwość, jakość, praktyka i entuzjazm. Ważne jest dla nas aby zarówno pracownik, jak i klient czuł się w naszej organizacji dobrze. Od 12 lat zajmujemy się organizacją najbardziej praktycznych szkoleń dla urzędników samorządowych. Nieustannie wspieramy ich rozwój i dbamy o to, żeby nawet najbardziej zawiła ustawa nie stanowiła dla nich problemu. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: pccpoland.pl i firmowego Facebooka. 

 

Dołącz do nas, jeśli:

  • masz minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku – warunek konieczny;
  • ukończyłeś studia wyższe (lub jesteś w trakcie) z zakresu socjologii, zarządzania zasobami ludzkimi lub psychologii;
  • potrafisz budować pozytywne relacje i docierać do najlepszych kandydatów na rynku;
  • potrafisz zaangażować się w powierzone obowiązki
  • posiadasz umiejętności pracy w zespole;
  • potrafisz samodzielnie podejmować decyzje i organizować
  • cechuje Cię samodzielność i wytrwałość;
  • lubisz poszukiwać nowych rozwiązań, możliwości usprawnień procesów,
  • mówisz w języku polskim

Zadania:

  • weryfikacja i przedzwanianie CV
  • prowadzenie telefonicznej rekrutacji Telemarketerów opartej na budowaniu i utrzymywaniu trwałych relacji z kandydatami
  • nadzorowanie kompletności dokumentacji i wszelkich formalności związanych z prowadzonymi rekrutacjami
  • podpisywanie umów z nowymi pracownikami
  • przygotowanie osób zrekrutowanych do szkolenia wdrożeniowego
  • prowadzenie szkoleń wdrożeniowych
  • tworzenie i realizacja projektów szkoleniowych i programów rozwojowych
  • koordynacja pracy nowych pracowników
  • koordynacja pracy całego zespołu sprzedażowego
  • uzupełnianie wszystkich wewnętrznych plików porządkujących codzienne obowiązki
  • udział w tworzeniu, weryfikacji i aktualizacji procedur rekrutacyjnych
  • przedłużanie umów
  • przygotowywanie rozliczeń zatrudnionych osób
  • tworzenie raportów, analiz i prezentacji
  • czynny udział w rozwoju nowych projektów firmy

Oferujemy:

  • rozwój umiejętności interpersonalnych
  • podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach tematycznych
  • możliwość nabierania doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych i utrzymaniu pracownika
  • możliwość nabierania wiedzy o funkcjonowaniu i skuteczności portali z ogłoszeniami o pracę
  • dużą swobodę działania, możliwość realizacji własnych pomysłów
  • rozwój kariery zawodowej oparty na budowaniu swoich kompetencji wraz z rozwojem firmy
  • możliwość awansu pionowego lub poziomego
  • zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie, poszukującej nowych wyzwań
  • pracę w młodym, ambitnym zespole, w przyjaznej atmosferze
  • możliwość pracy hybrydowej
  • dostęp do literatury tematycznej oraz dotyczącej rozwoju osobistego
  • możliwość korzystania i obsługi nowoczesnych platform
  • wynagrodzenie złożone z podstawy oraz premii
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty