Junior HR Specialist

METRO SERVICES należy do organizacji typu Global Business Services (GBS), które zapewniają scentralizowaną, specjalistyczną obsługę wybranych procesów operacyjnych. Ze swojej siedziby w Szczecinie prowadzimy procesy finansowo-księgowe dla podmiotów METRO, czyli sklepów METRO/Makro Cash&Carry zlokalizowanych głównie w Europie.

 

Jako organizacja zapewniamy naszym pracownikom wiele możliwości rozwoju, a jako część grupy METRO jesteśmy stabilnym pracodawcą w niestabilnych czasach. Świadczy o tym m.in. fakt, że jako pierwsi w Szczecinie możemy poszczycić się mianem ’ACCA Approved Employer’, a od Pulsu Biznesu otrzymaliśmy tytuł Gazeli Biznesu dołączając tym samym do grona najdynamiczniej rozwijających się firm.

 

Jeśli cenisz sobie swobodę w pracy, a marynarka i obcasy to nie do końca twój outfit, METRO SERVICES to idealne miejsce dla Ciebie. To u nas wykorzystasz języki obce, poznasz ludzi z całego świata i samodzielnie wybierzesz kierunek rozwoju!

 

Zatrudniamy ponad 350 pasjonatów i specjalistów w obszarze księgowości, mówimy w 20 językach, obsługujemy 25 krajów i stale się rozwijamy, dlatego niedawno otworzyliśmy drugie biuro w centrum Szczecina.

 

Dołącz do nas i pracuj z najlepszymi!

 

Na co możesz liczyć?


Z pewnością na rozwój w strukturach HR! Nasz zespół składa się z samych pasjonatów - będziesz mieć możliwość bliskiej współpracy z Martą i Kasią w zakresie rekrutacji i miękkiego HR-u, Mariką, która nie ma sobie równych w obszarze EB, Asią i Klaudią, które dbają o naszą administrację, a wszystko przy niezwodnym wsparciu naszej TL - Anety. Szukamy osoby podobnej do nas - z pasją, zmotywowanej do poszerzania swojej wiedzy i kompetencji. Więc jeśli nie boisz się wyzwań, chcesz korzystać z języka angielskiego na co dzień, a multitasking idealnie definiuje Twój zapał do pracy, właśnie znalazłeś/-aś miejsce idealne :)

Junior HR Specialist
Workplace: Szczecin

 

Chętnie Cię poznamy jeśli:

  • czujesz, że HR to kierunek, w którym chcesz się rozwijać,
  • proaktywnie szukasz nowych rozwiązań, wychodzisz z inicjatywą,
  • podchodzisz projektowo do planowania zadań i jesteś wielozadaniowy/a,
  • znasz biegle język angielski zarówno w mowie jak i w piśmie (poziom B2/C1),
  • angażujesz się w swoją pracę, dbasz o detale i bierzesz odpowiedzialność za realizację postawionych celów,
  • jesteś pozytywnie nastawiony do życia :)

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • redagowanie, publikacja oraz monitorowanie ogłoszeń rekrutacyjnych,
  • aktualizowanie elektronicznej bazy kandydatów,
  • czynności związane ze screeningiem aplikacji, umawianiem testów rekrutacyjnych oraz spotkań rekrutacyjnych,
  • wdrażanie się w pozyskiwanie kandydatów na rynku z wykorzystaniem różnych źródeł - tradycyjnych i bezpośrednich, w tym Direct i Executive Search,
  • administrowanie wybranymi procesami miękkiego HR, np. program poleceń pracowniczych,
  • bieżące wsparcie innych członków zespołu w ich działaniach.

Oferujemy:

  • pracę w profesjonalnym, przyjaznym zespole w stabilnej, międzynarodowej korporacji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy,
  • obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (technicznych, kompetencji miękkich oraz nauki języków obcych),
  • możliwość uczestnictwa w konferencjach i wydarzeniach branżowych,
  • prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie dla pracownika oraz członków rodziny,
  • świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne),
  • integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach,
  • dofinansowaną kartę sportową,
  • pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Podobne oferty