Specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/22/2515
OBOWIĄZKI:

prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem biznesu, tworzenie opisów stanowisk i ogłoszeń rekrutacyjnych, prowadzenie kampanii ogłoszeniowych oraz poszukiwanie kandydatów, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych dopasowanych do stanowiska, sporządzanie ofert pracy w segmencie białoruskim na portalach internetowych

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: białoruski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office


Wymagania inne:

doświadczenie: co najmniej 5-miesięcy ( staż lub na podobnym stanowisku)

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 25 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Podobne oferty