Specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Miejsce pracy: Sokołów Podlaski
Numer: StPr/23/0116
OBOWIĄZKI:
- realizacja celów rekrutacyjnych,- przygotowywanie oraz wdrażanie strategii rekrutacyjnej w oparciu o analizy i trendy rynkowe,- wdrażanie skutecznych rozwiązań w zakresie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów oraz narzędzi rekrutacyjnych, - przygotowywanie rekomendacji w kontekście planów rozwojowych firmy oraz zmian rynkowych,- optymalizacja procedur i procesów związanych z rekrutacją, - monitorowanie kluczowych wskaźników działu oraz systematyczne raportowanie wyników rekrutacji, - tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy,- określanie reguł związanych z procedurami rekrutacyjnymi,- przygotowywanie i publikacja ofert pracy (np. w Internecie i w prasie itp.), - analizaCV kandydatów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: pracowitość, uprzejmość, zaradność, komunikatywność
Uprawnienia: Rekruter
Uprawnienia: Umiejętność nawiązywania kontaktów


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : inicjatywa[Umiejętność 1] : umiejętność motywowania innychStaż pracy 6 miesięcy na stanowisku rekrutera.

Miejsce pracy:

Sokołów Podlaski


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 3 720 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim

Podobne oferty