Specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Miejsce pracy: Chorzów
Numer: StPr/21/1311
OBOWIĄZKI:

tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, określanie reguł związanych z procedurami rekrutacyjnymi, przygotowywanie i publikacja ofert pracy (np. w Internecie i w prasie), opracowywanie profilu idealnego kandydata na dane stanowisko, porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, przygotowywanie i administrowanie wewnętrzną bazą dokumentów aplikacyjnych, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w firmie, a także testów psychologicznych i testów predyspozycji, aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy (np. poprzez użycie portali społecznościowych i biznesowych), przygotowywanie raportów, sprawozdań i rekomendacji, reprezentowanie przedsiębiorstwa na wydarzeniach związanych z branżą HR (np. na targach pracy).

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok (wymagany staż - lata: 1)
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole

Miejsce pracy:

Chorzów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

do 1 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie