Specjalista ds. rekrutacji i EB

Pekabex od 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką, montażem oraz wykonawstwem i developmentem inwestycji. Produkujemy elementy wykorzystywane do realizacji w nowoczesnej technologii modułowej obiektów takich jak: hale produkcyjne, magazyny, biura, obiekty handlowe, dworce, parkingi, osiedla mieszkaniowe, mosty i tunele, w sześciu fabrykach w Poznaniu, Bielsku-Białej, Mszczonowie, dwóch w Gdańsku, a także w niemieckim Marktzeuln. Prowadzimy inwestycje budowlane w Polsce, krajach skandynawskich i Niemczech.  Naszą największą wartością są ambitni, zaangażowani i lubiący swoją pracę ludzie. Działamy odpowiedzialnie i rzetelnie.

 

Obecnie do naszego Działu Personalnego poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. rekrutacji i EB

Twoje zadania:

  • Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie, w tym:
    • redagowanie oraz publikacja ofert pracy na portalach rekrutacyjnych
    • aktywne poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem mediów społecznościowych i poszukiwań bezpośrednich oraz niestandardowych metod rekrutacyjnych
    • skuteczna współpraca z menedżerami w zakresie prowadzonych projektów, budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kadrą zarządzającą
    • przygotowywanie raportów dotyczących realizacji projektów rekrutacyjnych – badanie efektywności prowadzonych działań
    • poszukiwanie nowych sposobów na skuteczne dotarcie do kandydatów, tworzenie i wdrażanie nowych narzędzi rekrutacyjnych
  • Budowanie wizerunku pracodawcy wśród pracowników oraz na rynku zewnętrznym, w tym:
    • tworzenie kluczowego przekazu EVP
    • współpraca z działem marketingu w zakresie opracowywania spójnych kampanii rekrutacyjnych i wizerunkowych
    • reprezentacja Pracodawcy na targach pracy i wydarzeniach związanych z pozyskiwaniem kandydatów do pracy
    • realizowanie działań wzmacniających markę pracodawcy
    • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z uczelniami wyższymi, szkołami technicznymi
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowanie kierunkowe (psychologia/socjologia/ZZL)
  • Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i budowania wizerunku pracodawcy – minimum 3 lata
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne
  • Praktyczna znajomość zasad komunikacji w mediach społecznościowych oraz narzędzi wspierających budowanie wizerunku pracodawcy
  • Umiejętność samodzielnego zarządzania kilkoma projektami równocześnie
  • Znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel i programów do tworzenia prezentacji
  • Proaktywna postawa, chęć do proponowania i wdrażania inicjatyw wspierających potrzeby biznesu
  • Odwaga, umiejętność budowania relacji partnerskich, łatwość nawiązywania kontaktów
  • Zmysł estetyczny
Oferujemy:
  • Pracę w stabilnej organizacji,
  • Pełen pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (opiekę medyczną, kartę Multisport, zajęcia językowe i wiele innych).
  • Pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój przy największych inwestycjach w kraju i za granicą.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Niniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pekabex PREF S.A. z siedzibą przy 60-462 Poznań ul. Szarych Szeregów 27 moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. n 101, poz. 926 z póź. zm.)

Podobne oferty